Amstern Amstern
299
BLOG

Kiedy się wypełniły dni...(2)

Amstern Amstern Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

image

Zyskala caly miesiac. Piekny miesiac.
Rak zaklócal rytm serca, uciskal pluca, bez tabletek odwadniajacych udusilaby sie. Arytmia serca spowodowala tromboze, przestala wladac tylnymi konczynami. Meczyla sie. Mówi lekarz.

Teraz najpiekniejsza kotka na swiecie spoczywa w ogródku, tam gdzie zawsze lezala sobie w sloncu na trawie, tym razem jednak pol metra pod ziemia.
Niedaleko od Niej spoczywaja dwa króle, chomik, jez i pare kosów. Niech im wszystkim swiatlosc wiekuista swieci.

Osobiscie nie chce juz miec zadnego zwierzaka. Chyba, ze mnie grubo przezyje.


(797)  769 111

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości