Amstern Amstern
234
BLOG

Opublikowano oświadczenia majątkowe posłów, w samochodach przybyło 5, ubyło 3

Amstern Amstern Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Oswiadczenia majatkowe poslow i ministrow, to ciekawa lektura.

Najkrótsze oswiadczenie majatkowe ma jak zwykle minister Gowin - zarabia cwierc miliona i poza dachem nad glowa nie posiada nic. Biedny jak mysz koscielna.
Najdluzsze ma minister Kempa. W formularzu brakuje jej linijek, wiec pisze w jednej linijce dwie linijki tekstu. Ciekawe, ze sprzedala samochod czinkeczento za 500 zlotych, a tego samochodu w poprzednim oswiadczeniu wcale nie miala. Setke kredytow wpisuje tak malym pismem, ze nieczytelne.
Poslanka Pawlowicz od lat ma w garazu w depozycie "metale przemyslowe" za 120 tysiecy zlotych. Fascynujace.
Nowe idzie u posla Kaczynskiego - poki co rezygnowal z emerytury, teraz ja przyjmuje. Poza dachem nad glowa nie posiada nic, dlugi powoli splaca.
Posel Piotrowicz wzbogacil sie o kolejny samochod. O dziwo, wszystkie trzy jego samochody sa z roku 2005.
Posel Kukiz jak zwykle ma wiecej zarobkow z tantiem niz z poslowania.

Generalnie ciekawe jest, ze wiekszosc poslow nie posiada zadnych dóbr materialnych. Nic wartego 10 tysiecy i wiecej.
Nikt nie ma pianina, nawet prostej Yamahy za 3 tysiace euro jak JA, nikt nie ma sprzetu komuterowego czy elektroniki RTV jak ja, niektorzy nie maja nawet samochodu jak ja. Zadnych zbiorow ksiazek, dziel sztuki, zegarka z prawdziwego zdarzenia, bizuterii, lauby w ogrodzie. Ostatnim poslem, ktory COS mial, byl Janusz Palikot.

BIEDA, BIEDA, BIEDA! Przez 8 ostatnich lat Polcy i Polaki...

I jak zwykle zdjatko Germanii Lich-Steinstraß w akcji - najlatwiej sie wygrywa, kiedy na boisku nie ma przeciwnika:

image

Muzykalistycznosc w temacie:



(809)  749 649

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka