Amstern Amstern
280
BLOG

Profesor Alosza Awdiejew z zespołem też nie wystąpi w Opolu

Amstern Amstern Kultura Obserwuj notkę 14

Motto: Stojac na rynku w Opolu w postny piatek tak intensywnie myslalem o kielbasie, ze wokolo zaczely sie zbierac psy...

Nie wystapi, bo juz przedwczoraj wystapil. Z zespolem. Pelna sala, koncert jubileuszowy, spotkanie z artysta. Odbylo sie dokladnie to samo, na czym bylem w lutym roku 2010.

image  image

Jeden witz byl nowy:
Policja drogowa zatrzymuje kobiete. Kontrola drogowa, prosze zgasic silnik, papiery wozu, prawo jazdy.
Kobieta siega po torebke, zaglada do niej ulamek sekundy i mowi do policjanta "ale ja mam inne buty".

Byl tez oczywista witz sztandarowy: kiosk  w Moskwie, klient na gazie wpada i pyta, czy jest odekolon. Ekspedientka: "a jakí?" Klient chucha mocno i mowi "ten!". "Tego nie ma", mowi ekspedientka. Klient: "a jaki jest?" Ekspedientka: "jest ten (chuch!)".
Od siebie dodam: klient: "to poprosze sto flakonow".

Po co to pisze? 
W sercu mojego hajmatu lezy miasto Krapkowice. Tam mial wystapic w zeszlym roku Alosza Awdiejew. A ze i tak mialem jechac, to cyrklowalem tak, zeby sie na jego koncert. I nie wiem, czy bilety byly za drogie (60 zlp, Dr Misio gra za 30), czy tez MN nie lubi Ruskich Z Polskim Paszportem, w kazdym razie byl to pierwszy koncert Aloszy Adwiejewa w calej karierze, ktory sie nie odbyl. Kuzynowi kupujacemu bilety na pol miesiaca przed kasjerka odradzala, bo koncert zapewne sie nie odbedzie.
Wstyd mi za Krapkowice.



(825)  745 333

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura