Amstern Amstern
237
BLOG

Uroczyste obchody 7. rocznicy pogrzebu spp. Kaczynskich na Wawelu

Amstern Amstern Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Narodzila sie nowa swiecka tradycja.

Kazdego 18. kwietnia prezes PiS Jaroslaw Kaczynski i kumitet centralny PiS obchodza na Wawelu uroczyscie kolejna rocznice pogrzebu spp. Kaczynskich.

image
(Fot. Jakub Porzycki / Agencja Gazeta)

Bardzo piekna ta nowa swiecka tradycja.
Jedna rzecz mnie tylko dziwi na tym zdjeciu - dlaczego przed pomnikiem Jana Pawla II sklada sie tego dnia kwiaty? I dlaczego przy pomniku papieza stoi warta honorowa nie dwóch ksiezy czy biskupow, ale dwóch zolnierzy z bronia w reku?
Jan Pawel II i wojsko? Papiez i bagnety? To oksymoron.

Musze sobie przypomniec, kiedy odbyl sie pogrzeb mojej Mamy. Date smierci pamietam, pogrzebu za chiny ludowe nie.

Oczywista cel tej historii jest nieco inny - jasniepan prezes musi co pare dni pokazac ludowi, kto ma ktore miejsce w nomenklaturze. Widoczne swietnie na tej fotce:

image
(Fot. Michał Łepecki / Agencja Gazeta)

Tu widac wyraznie, ze Macierewicza juz nie ma. Mimo, ze na zdjeciu wyzej stoi w jeszcze w drugim szeregu.
Przepadl juz tez Kuchcinski. Blaszczak dopiero przepycha sie na swoje wlasciwe miejsce.
Po Kaczynskim sa: Karczewski, Blaszczak, Szydlo, Brudzinski, Sadurska. Wot...

(817)  734 222

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura