Amstern Amstern
243
BLOG

Alleluja! I do przodu!

Amstern Amstern Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Zycze wszystkim radosnych swiat Wielkiej Nocy!
Niech Jego moc bedzie z Wami!

Na okolicznosc obraz Raffaellino del Garbo sprzed 5 wiekow:

image
(https://www.kunst-fuer-alle.de)

Oczywiscie nie ma swiat bez haratania w gale.
Wczoraj TSG Hoffenheim - Borussia Mönchengladbach po fantastycznym meczu 5:3! Hoffenheim na 5 kolejek przed koncem jest na trzecim miejscu premiowanym LM. Punkt za nim Borussia Dortmund.
Widzew Lódz - Legia Warszawa 3:0. LZS Walce - LZS Raclawiczki 4:1. VfB Stuttgart - Eintracht Braunschweig niestety 1:0.
Germania Lich-Steinstraß - Grün-Weiß Welldorf-Güsten 2:1 (1:0). Bylem na tym meczu. Do przerwy 1:0. Po przerwie karny i 1:1. Potem bramka dla gosci 1:2. Z przykroscia patrzylem na niekonczace sie ataki naszych, zeby uratowac mecz na remis 2:2. W ostatniej minucie faul na naszym w polu karnym, jedenastka i 2:2. Na boisku tance i spiewy bez konca. W domu sie dowiedzialem, ze nasi wygrali 2:1. Druga bramka gosci nie zostala uznana, a ja w tym czasie musialem telefonowac. Pol godziny martwilem sie na boisku przegrana, ktora byla remisem.
Jutro mecz z Turkami w Bergheim-Quadrath, jesienia u nas bylo 5:1 dla nas.

Zdroweryzm lezy, deszcz za deszczem. Dziwne w ogole, ze zajace w te pogode prezenta przyniosly.



(826)  732 500

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości