Amstern Amstern
199
BLOG

Chętnie bym państwu dzisiaj przedstawił ten materiał, ale...

Amstern Amstern Kultura Obserwuj notkę 12

Jak mówic trzy minuty o ostatecznych dowodach w katastrofie smolenskiej i nic nie powiedziec:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,21487121,jakie-ma-pan-dowody-dziennikarze-dopytuja-o-katastrofe-smolenska.html

"Antoni Macierewicz: Chętnie bym państwu dzisiaj przedstawił ten materiał, ale nie jestem Komisją Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego. Pozwólcie, że zrobi to komisja w czasie, który uzna za właściwy, a nie jest on odległy, proszę się nie martwić. Na pewno będzie specjalne spotkanie z mediami, na którym te materiały zostaną przedstawione. Znam te prace i dlatego mówię o odpowiedzialności rosyjskiej."

"Jutro, kochany, jutro" ((c) mechanik samochodowy w "Blondyn wieczorowa pora" St. Barei)

Odnalazl sie Prawdziwie Polski Kandydat Jacek Saryusz-Wolski. Nie osobiscie, ale zacwierkal:

Sami: -demokracją z 1szą eur.konstytucją 3 maja -w powstaniach -wobec: bolszewików w 20 -2 totalitaryzmów w 39 i 44 -w 80/81,89 -los i racja

na co mu odcwierknal Tomasz Wlodarczyk:

  image

(814)  725 555

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura