Amstern Amstern
393
BLOG

Jaka jest różnica między prezesem Kaczyńskim a moją skromną osobą ?

Amstern Amstern Kultura Obserwuj notkę 6

Żadna, obaj czekamy na koronę.

Niestety, jednak nie bede komentowac notek.
Przedwczoraj zalozylem konto na fejsie wedlug wskazówek pani Prezes. Napisalem pare komentow. Fajnie bylo. 
W koncie na FaceBooku zgadzalo sie tylko imie i nazwisko. Juz po paru godzinach od zalozenia konta sie zaczelo. Mejle od FB, a to "zaimportuj swoje adresy emejlowe", a to "uzupelnij profil i numer telefonu", i takie tam zeby podac znajomych. Na wszystkie odpowiadalem slowami Franca Maurera.
Komenty raz byly, raz znikaly, aktualnie ich nie widze wcale. Albowiem wczoraj poznym wieczorem cos zaczelo majstrowac przy moim koncie na FB. Jak pisali do mnie w mejlu. Dzisiaj chca ode mnie kopii osobistego i to koniec naszej znajomosci. Przedtem jeszcze chcieli, zebym podladowal zdjecie do identyfikacji. Moje blogowe zdjecie odrzucili, bo "za male". Zdjecie Jaroslawa Kaczynskiego odrzucili, bo "to zdjecie juz jest w bazie danych". No i potem ten dowód osobisty.

Koniec z Facebookiem. Nadal przychodza mejle "Kehre zu Facebook zurück" i proponuja pomoc przy zameldowaniu. I czuje, ze te mejle beda przychodzic do konca zycia i jeszcze jeden dzien.

Szkoda. Zostana tylko notki. Nie spodziewalem sie, ze ten Nowy Salon24 potrwa dla mnie tak krótko.
Na starym salonie pisalem srednio 35 komentow na notke. Przyjaciele, niestety, wybaczcie.

A teraz film "Gdzie jest trzeci król?".

image
(http://cdn.garvest.com)

A w przerwie wiadomo - muzykalistycznosc z najlepszych:



(699)  716 000

Dopisane o 23:00:
Dzieki za komenty. Faktycznie jestem o glowe wyzszy. Czekam na korone.

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura