Amstern Amstern
533
BLOG

Od jutra nie piję czyli Remament

Amstern Amstern Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 29

Faktycznie w dziale Kultura pojawila sie informacja, ze od 18-tej Salon24 zamknie podwoje na niecaly jeden dzien.

Na wszelki wypadek zrobilem remament. Napisalem ponad 2 tysiace notek, ponad 70 tysiecy komentow, srednio na notke mialem 666 klikniec, z tego 600 wlasnych. Podejrzewam, ze nie wszystkich moich blogow sie doliczylem.
Wychlostalem biczem satyry trzy setki blogerow Salonu24, z tego polowa to mohery i ciemnogrodzianie, cwierc to trollerka i smieciarze internetowi, a reszta to "kąbatanty" i kwestujacy na kopce wdow po nieznanym szpiegu.
O dziwo, zagladajac dzisiaj do starszych notek, zauwazylem, ze wielu przez mnie wychlostanych juz na Salonie24 nie ma, nie ma tez ich inwentarza. Moje owczesne komenty ida jakby w pustke. Szkoda. Czesc ich pamieci.

Blogerzy przychodza i znikaja, tylko Stanislaw Piotrowicz jest wieczny.

Od jutra nie piję czyli Remament
(http://bi.gazeta.pl)

Jako ze z Facebookiem nie mialem ani nie chcialem miec nigdy wspolnego, a i spodziewam sie problemow z ustawieniem tam konta "Amstern", to sle modle do patrona internetu sw. Izydora, zeby szanowna Admininstrancja byla laskawa jutro padrobno wyjasnic, co i jak trzeba robic, zeby byc znowu pelnoprawnym blogerem Salonu24. Bo jak nie, to moze bedzie dluzsza przerwa w komentowaniu.

No i najwazniejsze - pod okiem Facebooka:



Kolacja z Palikotem na aukcjach WOSP przebila juz 1000 zlotych.
Niech Moc bedzie z Nim.
Niech zyje Germania Lich-Steinstraß!

(699)  714 000

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura