Amstern Amstern
444
BLOG

Nieprzytomny jestem i bogaty, la, la, la...

Amstern Amstern Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

Wszystkim w Nowym Roku 2017 szczescia bez konca!

Znalazlem jesienia w kufrach podczas porzadkowania 13 270 zlotych w banknotach z czasow, kiedy starczalo to na bulke i gazete. Bilety bankowe Rzeczypospolitej czesciowo wypralem i wyprasowalem, zeby swiezo i powaznie wygladaly.
Dzisiaj za 5 dwunasta poszedlem do malego Mellon Banku w sasiednim powiecie, jedynego ktory ma otwarte w soboty. Poprosilem o wymiane tej polskiej waluty na euro albowiem jestem tu na wczasach i skonczyla mnie sie gotówka, a dzisiaj wypadaloby dobrze zaimprezowac. Chlopaki mowili, ze za minute zamykaja i nie daja rady sprawdzic banknotow, to moga mi dac tylko 1:5. Ok, lichwiarze, moja strata - mowie. Kwit podpisalem "Dr. Zachariasz Dorozynski".

Za te dwa i pol tysiaca bede kupowac wylacznie polskie produkty: piwo, wódke i cienkie jak olowki kabanoski Tarczynskiego. Niech te zlotowki wroca do Skarbu Panstwa.

Rok 2016 byl wspanialy. Rok 2017 bedzie jeszcze lepszy!



W radio WDR4 mowia wlasnie, ze naczelna moda tego Sylwestra na imprezach jest duzo swiecidelek na powiekach i wokolo. Glitzer.
W Polsce widac ta sama moda.

Nieprzytomny jestem i bogaty, la, la, la...



(706)  711 666

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości