Amstern Amstern
503
BLOG

Polaku, omijaj Berlin, osiedlij sie w Aachen

Amstern Amstern Niemcy Obserwuj temat Obserwuj notkę 32

I po swietach.

Znowu Berlin, znowu Polak ofiara. Szesciu mlokosow z Syrii i Libanu podpalilo na stacji metra bezdomnego 37-letniego Polaka. Na szczescie nieskutecznie. No i wobec nagran z kamer sprawcy sami zglosili sie na policje.
Mam nadzieje, ze na tym seria sie skonczy.

W Polsce tez nie jest lepiej. W swieta zginelo na drogach 18 osob. 545 kierowcow przydybano w stanie wskazujacym.

W czasie swiat zmarlo paru wielkich tego swiata. W mediach przeszlo tylko malym echem, ze kapela "Status Quo" stracila gitarzyste. Rick Parfitt zmarl w Wigilie w wieku 68 lat. Chlopaki grali od pol wieku nieskomplikowana muzyke, uzywali tylko trzech akordow, moze dlatego przetrwali do dnia dzisiejszego.
Rick Parfitt zycie mial bujne, trzy malzonki, pol tuzina dzieci, przetrwal choróbska jak rak krtani i trzy zawaly serca. Bardzo sympatyczna postac.
Niech mu swiatlosc wiekuista swieci i nigdy nie zamilknie jego odrapana Fender Telecaster.

Dla tych, którzy lubia dobra muzyke - Rick Parfitt to ten gitarrero z lewej, w koszulce polo, spiewa od 1:10 minuty:



(708)  709 666

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka