Zródlo: Gazeta Wyborcza
Zródlo: Gazeta Wyborcza
Amstern Amstern
441
BLOG

Niedziela 18.12.2016 - bez porannej mszy swietej w TVP

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 30

Jutro z rana zamiast transmisji mszy swietej bedzie w TVP oredzie prostego posla na Sejm RP. Czarne cywilne ubranie, okulary, samowar, w tle pianino.
Oredzie do  Narodu o  tym, ze kraj stoi na skraju przepasci, ze mimo braku pieniedzy na koksowniki, trzeba bedzie jednak wprowadzic porzadek. Bo jak nie, to wkrocza Amerykanie i Slowacy. Etc.

Dowcip na okolicznosc, zupelnie niepolityczny, pod fotke-mem wyzej:

Zwyczajowe trio egzoticzne: Amerykanin, Wloch i Polak. Pytanie jest o najszczesliwszy moment w zyciu.

Amerykanin: niespodziewany krach na gieldzie, myslalem, ze wszystko strace i pojde z torbami, w ostatnim momencie udalo sie sprzedac wszystkie trefne akcje i kupic tanio solidne papiery; po krachu zostalem milionerem; to byl najszczesliwszy moment w moim zyciu.

Wloch: zobaczylem cudowna kobiete, bella bambina, nalazilem sie wokol niej i staralem sie pol roku, stracilem fure pieniedzy na kwiaty i asti spumante, w koncu zostala moja; to byl najszczesliwszy moment w moim zyciu.

Polak: pamietam jak dzis, bylo to o szostej rano w niedziele 18.12.2016, dzwonek do drzwi, za drzwiami smutni panowie w skorzanych plaszczach, oficer pyta "Obywatel Stanislaw Piotrowicz Wokulski?"; "Nie" - mowie - "on mieszka pietro wyzej".
To byl najszczesliwszy moment w moim zyciu.



(688)  705 000

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości