Amstern Amstern
175
BLOG

Czerwony Byk Lipsk Wielkopolski!

Amstern Amstern Sport Obserwuj notkę 10

Swego czasu pewien multimiliarder komputerowy postanowil zafundowac swojej wsi pierwszoklasny klub pilkarski. Sam kiedys grywal w swojej wsi w B-klasie.
Wzial pareset milionow marek, skupowal pilkarzy wycofanych z innych klubow, wynajal trenera nieznanego ale podobno talent. Awansowali co roku i weszli do Bundesligi. W pierwszym sezonie zostali mistrzem jesieni i napedzili wszystkim stracha. Na wiosne konkurencja sie zebrala w sobie i zajeli per saldo "tylko" 6. miejsce.
Potem bylo roznie, ale Hoffenheim ratowal sie przed spadkiem. Aktualnie jest na 3. pozycji i na fali. Mimo sprzedazy gwiazd klubu.

Firma Red Bull postanowila zakotwiczyc sie w niemieckiej pilce noznej. Wzieli trzecioligowy klub, pokupili troche gwiazd z trzeciego szeregu, zdolnego trenera, awansowali i... stalo sie.

Red Bull Leipzig wygral dzisiaj mecz w Leverkusen 3:2 z Bayerem i stoi na czele tabeli Bundesligi na 3 punkty przed wielkim Bayernem München. Ktory musi jutro wygrac w Dortmundzie, zeby wrocic roznica bramek na czolo tabeli.

Zeby bylo smieszniej, to Hoffenheim gra u siebie z czerwona latarnia z Hamburga i - obym nie zapeszyl - powinien wygrac. W Leverkusen gral dzisiaj kawalek meczu Kevin Volland, najwieksza gwiazda z Hoffenheim.

Zapowiadaja sie wieksze jaja z tym wesolo grajacym RB Lipsk. Graja jak kiedys w polskiej lidze Widzew Bonka albo Odra Opole polowy lat 70-tych. Bez wiekszych gwiazd, ale gra od pierwszej do ostatniej minuty na wygrana.

Od jutra wraca zima, wiec daje wiosenna piosenke:



Tekst dla nieznajacych serbskiego (zródlo: Wikipedia):

Proljeće na moje rame slijeće
Đurđevak zeleni
Đurđevak zeleni
Svima osim meni

Drumovi odoše a ja osta
Nema zvijezde danice
Nema zvijezde danice
Moje saputnice

Ej kome sada moja draga
Na đurđevak miriše
Na đurđevak miriše
Meni nikad više

Evo zore evo zore
Bogu da se pomolim
Evo zore evo zore
Ej đurđevdan je
A ja nisam s onom koju volim

Njeno ime neka se spominje
Svakog drugog dana
Svakog drugog dana
Osim đurđevdana

(794)  695 888

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport