Amstern Amstern
187
BLOG

Halloween 2016 - miej zapas pampersów w domu

Amstern Amstern Kultura Obserwuj notkę 4

Nie swietuje zadnego halloweena. Ale ze wzgledu na to, ze w bliskiej okolicy mieszka pare znajomych bajtli, to kupujemy zawsze w ten dzien troche czekolad i innych slodyczy. Potem czekamy, az komplet sasiadow sie zjawi. I potem zamykamy bude na amen.

Nowe w tym roku. Dzwonek, glosy, otwieram drzwi. Na zewnatrz dwie klasyczne Cyganki w srednim wieku. Krzycza, ze "slodkie albo kwasne?!". Spoko mowie, a dzieci gdzie? Tutaj - jedna odwija z koca jakiegos bobasa. Dobra, mowie, uznaje. Daje po czekoladzie i zycze owocynch dalszych lowów. Na to obie cos mamrocza i starsza pyta, czy nie mam pampersa w domu, bo male ma juz calkiem mokrego. Mowie, ze nie mam, ale moge im dac stos papierowych recznikow kuchennych. Nie, bo male jest delikatne. Juz lepiej, zebym dal 2-3 euro na pampersy. Objechalem je po polsku, ale przynioslem te 2 euro.
I juz wiem, co bedzie za rok. Przyjdzie stado Cyganek. A ja bede mial po pare pampersow we wszystkich rozmiarach. I im te bobasy osobiscie przewine.

Szlag by trafil te amerykanskie swieta...

I jeszcze cus. W radio od tygodnia miedla ciagle to samo. Ostrzezenia przed horror-klaunami. Grasuja w ciemnych katach, przebrani w szkaradne maski, strasza ludzi siekierami i pilami lancuchowymi. Ludzie dostaja szoku, mdleja. Po tygodniu pierwszy raz slysze, ze ktos przytomny, zaskoczony przez takiego klauna, tak mu rabnal w leb, ze w szpitalu wyladowal klaun, a nie jego ofiara.
W taki dzien jak dzisiaj wiele przebierancow moze wyladowac na policji. A w karnawale cale tabuny podejrzane o bycie horror-klaunem. Byc moze te szerokie apele o meldowanie milicji wszystkich przypadkow skoncza te niebezpieczne zabawy.



(1036)  686 777

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura