Epokowa chwila. Zródlo: http://www.alexa.com/siteinfo/salon24.pl
Epokowa chwila. Zródlo: http://www.alexa.com/siteinfo/salon24.pl
Amstern Amstern
235
BLOG

1000 po raz pierwszy czyli 10. urodziny Salonu24

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 13

Rozpoczynam przygotowania do obchodow 10-lecia Salonu24.
Wedlug Wikipedii bedzie to poniedzialek 16. pazdziernika (start 16.10.2006), wedlug moich salonowych obserwacji byl to 26. wrzesien 2006 i ta notka: http://jankepost.salon24.pl/3,do-wyborow-marsz
Mniejsza o szczegoly. Imprezacja bedzie u mnie trwala caly weekend, bo w sam poniedzialek nie moge, sa 70-te urodziny Adama Michnika, czas w jego ksiazkach poczytac.

Dziejow Salonu24 nie bede streszczal, kolejne epoki rozpoczynaly sie nowymi ludzmi i strategiami wzglednie tez odejsciem TYCH wielkich. Na zawsze zapamietam odejscie Krzysztofa Leskiego, Babilasów, Sosenki, Galopujacego Majora i paru innych. Jak w zyciu.

Dzisiaj, w piatek 13-tego stala sie rzecz dziwna. Swiatowe notowania Salonu24 na Alexie sa stale i od pol roku okolo 45-tysiecznego miejsca, ale notowania w Polsce od dwoch tygodni z niewiadomych mi konkretnie przyczyn leca lekko w dol. Dzisiaj w nocy osiagnielismy w Polsce pozycje dokladnie 1000. Równy tysiac. Niesamowite.
Jako ze na liscie swiatowej stoimy mocno zacementowani na niezlym miejscu, to musi sie dziac cos dziwnego w polskim internecie. Jakas Niedobra Zmiana.
http://www.alexa.com/siteinfo/salon24.pl

Niewazne. Swietujmy!
Co prawda na moje osobiste salonowe 10-lecie musze poczekac jeszcze trzy kwartaly, ale dlaczego nie zaczac swietowania razem z zalozycielami Salonu24.

I jeszcze jedna ciekawostka z Alexy. Piec filarow Salonu24 na dzien dzisiejszy:
1. salon24.pl     45.86%
2. newsroom.salon24.pl     25.47%
3. coryllus.salon24.pl     8.40%
4. tekstykanoniczne.salon24.pl     7.35%
5. osiejuk.salon24.pl     5.62%

Przyjemnie ogladac wielkiego Polskiego Hydraulika miedzy dwoma wielkimi pisarzami.



(1000)  679 679

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości