Amstern Amstern
369
BLOG

Ziemkiewicz: "Macierewicz jest rodzajem Morgensterna"

Amstern Amstern Polityka Obserwuj notkę 8

Czuje sie przyjemnie polechtany, kiedy ktos z wielkich pisze w mediach o mojej skromnej osobie.
Rafal A. Ziemkiewicz:

"Z jednej strony mogę zrozumieć Kaczyńskiego, gdy mówi, że Macierewicz jest mu niezbędny, niezastąpiony tam, gdzie trzeba się zmierzyć z gangsterami i wykazać maksymalną  twardością; z drugiej, jeśli Kaczyński sądzi, że Macierewicz jest rodzajem morgersterna, którym można zwalić wroga z konia i skruszyć jego zbroję, a potem się go schowa pod kulbakę, to się myli. Polityk tak niezłomny w swym radykalizmie bezustannie buduje wokół siebie sektę równie niezłomnych..."

http://ziemkiewicz.dorzeczy.pl/id,10306/Misiewicz-na-miare-naszych-mozliwosci.html

Znalazlem dzieki tej notce:
http://janmak.salon24.pl/727394,ziemkiewicz-przestrzega-pis
Dzieki!

Nie bylem dzisiaj na meczu Germanii Lich-Steinstraß kontra beniaminek Mechernich. Beniaminek dostal dwa karne i wygral 2:1. 4 mecze, 50%. Spadamy na miejsce w srodku tabeli.
Hoffenheim z Eugenem Polanskim zrobil w Mainz z 0:4 4:4. Gratulacje! Dwa mecze, dwa remisy, dwa punkty. Co prawda lepiej byloby jeden wygrac, a drugi przegrac, ale trudno.



(764)  667 272

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka