Amstern Amstern
288
BLOG

Timo Boll ma jednak medal w Rio!

Amstern Amstern Sport Obserwuj notkę 12

Tenisisci stolowi zdobyli brazowy medal w Rio!
Timo Boll, Dimitri Owczarow i Bastian Steger wygrali z Poludniowa Korea 3:1. Steger przegral minimalnie 2:3 z numerem 12. na swiecie, Owczarow wygral minimalnie 3:2 z numerem 14. na swiecie, debel Boll/Steger wygral minimalnie 3:2, mecz rozstrzygnal Timo Boll, wygrywajac 3:0 z numerem 14.

Timo Boll ma jednak medal w Rio!
(http://rio.sportschau.de)

Trzy olimpiady, trzy medale druzynowo, ustepujac regularnie tylko Chinczykom.
Byc moze ostatnia olimpiada, jako ze Boll i Steger maja juz po 35 lat. Chyba, ze jak 40-letni Samsonow, spreza sie raz jeszcze.

Hajlajtem tego meczu byl drugi punkt w trzecim secie Stegera z Youngsik Jeoung. Dwie minuty ataku Koreanczyka i skutecznej obrony Stegera.

Caly Timo Boll tutaj: http://www.timo-boll.de/

Za chwile mecz pilki noznej Niemcy - Nigeria. W Straß o powiatowy puchar walczy Germania Lich-Steinstraß (niestety po 2:0 przegrana 2:3). Pilkarze reczni rozbili Katar. USA rozbilo siatkarzy. Mlociarz Fajdek zaskoczyl.



(809)  657 756

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport