Amstern Amstern
541
BLOG

Timo Boll poległ w Rio

Amstern Amstern Sport Obserwuj notkę 19

Kazdy ma jakichs ulubionych sportowcow. U mnie jednym z takich jest pingpongista Timo Boll. Zasadniczo juz senior, niezwykle sympatyczny, od lat czolowka swiatowa. Takiemu zyczy sie dojscia jak najdalej w eliminacjach, medal bylby niesamowita niespodzianka. Sportowiec tak sympatyczny, ze byl na tej olimpiadzie chorazym niemieckiej druzyny. 35 lat, od 14 lat w swiatowej pierwszej dziesiatce. W Chinach ma miliard fanow.

Timo Boll polegl wlasnie w ósemce finalu w pojedynku z Nigerianczykiem Aruna Quadri 2:4 (10:12, 10:12, 5:11, 11:3, 11:5, 9:11). Pierwsze dwa sety zaciete i wyrownane, niestety przegrane, trzeci tez, potem dwa sety lekko wygrane, by w szostym secie po 9:9 polec. Szkoda.
W punktach wygral nawet 56:54. :)

Byc moze, jak na olimpiadzie 2008 (srebro) i 2012 (braz), uda sie zdobyc medal w konkursie druzynowym.

Na olimpiadzie z "moich" nie zostalo juz wielu. Osemka wioslarska i oczywista chlopaki Hrubescha.
Bo czy gimnastycy pospadaja z przyrzadow, konie padna przed przeszkodami albo "ciezarowki" przegraja z Tajlandkami, to mnie obojetne.

Aktualnie widze dziwna dyscypline sportu - rugby siodemek kobiet. Normalnie wygladajace Amerykanki mloca sie z normalnie wygladajacymi Francuzkami o piate miejsce. Po nich beda babochlopy z Nowej Zelandii i Australii walczyc o zloto. Sensu ta dyscyplina sportu ma tyle co boks i walenie sie po gebie, czyli zadnego.
Sens mialo ogladanie nadzwyczaj urodziwej pani sedziny tego meczu.



(759)  653 653
 

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport