Amstern Amstern
472
BLOG

Finlandia - ja wiedziałem, ze tak będzie

Amstern Amstern Sport Obserwuj notkę 12

Finlandia wyrzucila Rosjan z MS w Rosji. 3:1 w meczu, w ktorym Rosjanie nieustannie nacierali.
Prognozowalem to od paru dni. Jutro nastapi final MS Finlandia - Kanada (4:3 z USA)  Zamiast Kanady mieli byc najpierw Czesi, a potem miala byc Szwecja, troche sie pomylilem.

Sportu dzisiaj od groma.
Aktualnie Bayern meczy Dortmund w finale pucharu DFB. Po poludniu kobiety Wolfsburg wygraly ledwo ledwo z SC Sand. Przypadkiem bylem pare razy w tej ostatniej miejscowosci.

MKS Kluczbork, najwyzej w ligach klub opolski, wygral ze Stomilem Olsztyn i moze uratowac miejsce w I lidze. Polonia Warszawa wyszla na prowadzenie w III lidze. Pewnie prowadzi Odra Opole, niestety musiala wygrac z LZS Piotrówka. Polonia Nysa rozbila 9:2 LZS Przywory.

Alemannia Aachen przegrala u lidera Lotte 1:0. Lotte mialo 15 punktow przewagi na nastepna druzyna, Alemanna zajela parciane 7. miejsce. Znowu pieniadze wyrzucone w bloto.

Jutro mecz Germania Lich-Steinstraß kontra Viktoria Frechen. Tylko wygrana pozwala utrzymac sie w czolowce. Chcialem na zdrowerze, maja byc ciezkie burze.



(726)  607 800

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport