Amstern Amstern
370
BLOG

Dobra Zmiana - odprawa goni odprawę

Amstern Amstern Polityka Obserwuj notkę 21

Wczoraj Kaminski. Prezes przez pol dnia.

Dzisiaj czytam:
Zbigniew Maj: inni w 2-3 lata, ja w miesiąc
Informację o zwolnieniu [komendanta policji Stolicy] potwierdził dziennikarzom tvn24.pl Zbigniew Maj, komendant główny policji. - Moi poprzednicy wymieniali komendantów wojewódzkich i kadry w komendzie głównej policji w ciągu 2-3 lat. Ja dokonałem zmian w ciągu miesiąca korzystając ze swoich uprawnień - stwierdził.


Ledwie zmienil komendanta Stolicy, to juz jego samego zmieniaja. Po miesiacu. Ledwie co prezentowal swoje biuro w telewizji i juz go nie ma.
Dobre Zmiany PiSu ida w zawrotnym tempie.

Zaczynam powoli podejrzewac, ze chodzi tylko o to, zeby jak nawiecej zasluzonych aktywistow PiS zostalo nagrodzonych sowitymi odprawami.

Za pierwszej IV RP wojewoda mazowieckim przez rok byl Tomasz Kozinski. Wysoki mezczyzna. Po pierwszym spotkaniu z prezesem Kaczynskim przestal pelnic te funkcje i mogl sie sprawdzic w byznesie. Jego nastepca zostal Wojciech Dabrowski. ten wylecial po 2 tygodniach, kiedy wyplynela sprawa jazdy po pijanemu i kombinacji z prawem jazdy. Bez posady w byznesie. Kolejnym wojewoda zostal wicewojewoda swoich poprzednikow, Jacek Sasin. Sprawdzony, wiec sie uspokoilo.



(663)  545 888

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka