Amstern Amstern
435
BLOG

Co dzisiaj w Niemczech, to jutro i w Polsce

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 40

W Marl zamknieto kopalnie wegla kamiennego. Za najlepszych czasow pracowalo w niej 11 tysiecy ludzi. W budynkach powstanie instytucja kulturalna.
W Niemczech pozostaly juz tylko 2 (slownie: dwie) kopalnie wegla kamiennego.
Nikt nie chce doplacac do rodzimego wegla kamiennego. Kiedy w roku 2018 zostanie zamknieta ostatnia kopalnia, to roczne koszty regulowania szkod i pozostalosci wyniosa rocznie 220 milionow euro, na wieki wiekow amen.

Na wiecach Kaczynskiego stoja za nim zawsze co najmniej dwaj gornicy w pelnym umundurowaniu. Cos czuje, ze ci panowie maja w rekach styliska od kilofow w rekach i pilnuja swego.

We Francji zakazano pokazywania chudych modelek. Jezeli ktora nie ma papieru od lekarza, ze to jej normalna waga, to znika z podestu.
W mediach zdjecia modelek sztucznie wychudzonych photoshopem trzeba odpowiednio oznakowac.Slusznie, czasem czlowiek natrafi przypadkiem w telewizji na jakies modelki klasy skora i kosci i jest nieprzyjemnosc.

Partia AfD handluje zlotymi monetami. Kupuje je na rynku i sprzedaje ponizej ceny dalej. Byle miec wysokie obroty. A konkretniej duze wplywy do kasy partii.
Okazuje sie, ze od tych wplywow zaleza dotacje z budzetu. Czym wiecej pieniedy wplywa do kasy (wyplyw juz nie interesuje), tym wyzsze dotacje. Tak fajnie ma kazda partia, ktora w wyborach przekroczyla 0,5%.
Ciekawe jakich sztuczek uzywaja inne partie?

Wybuchu dnia dokonal minister Macierewicz. Zadziwia mnie dluga nieobecnosc polskiego Episkopatu. Jan Pospieszalski pozegnal sie wczoraj z ministrem Szalamacha i zapowiedzial nastepne "Blizej" na 7. stycznia.



(404)  508 200

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości