Amstern Amstern
420
BLOG

Minister obrony czy minister wojny?

Amstern Amstern Polityka Obserwuj notkę 17

Nowy rzad dziala jak blyskawica.
Ledwie Antoni Macierewicz zostal ministrem obrony, juz NATO zestrzelilo pierwsza w historii rosyjska maszyne bojowa. PIERWSZA!!

W Malborku minister Macierewicz przywital pierwszych Wypedzonych z Ukrainy.
Co prawda, to nie jego zasluga a poprzedniego rzadu, ale on pierwszy byl na miejscu i wital moich kolegow w wypedzeniu. Dobrze, ze Polska ma teraz takoz wlasnych Wypedzonych. Tylko ze spodziewalem sie na miejscu ministra Macierewicza raczej ksiedza Isakowicza-Zaleskiego, wypedzeni to jego dzialka.

Wraca Nowe!

Poczta Polska wydala znaczek ze sp. profesorem Wladyslawem Bartoszewski. Ladny znaczek:

Minister obrony czy minister wojny?

Otoz jedna cechy laczy ministra Macierewicza z profesorem Bartoszewskim - obaj bezblednie skakali z jednego sloika z konfiturami do drugiego. Byli zawsze we wlasciwym czasie we wlasciwym miejscu. No i obaj zajmowali sie Rosja tylko teoretyczne lub wcale.
Bardzo jestem ciekaw przyszlych kontaktow ministra Macierewicza z Rosja. Byc moze odwiedzi kiedys ten piekny kraj.



(444)  496 314

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka