Wyniki PiS na Slasku Opolskim za PKW. Dlaczego PiS ma przyjemny kolor zielony, a nie ponury czarny, jest mi niepojete.
Wyniki PiS na Slasku Opolskim za PKW. Dlaczego PiS ma przyjemny kolor zielony, a nie ponury czarny, jest mi niepojete.
Amstern Amstern
695
BLOG

Mapa biedy wg. PiSu - Śląsk Opolski

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 47

PiS opublikowal mape polskiej biedy. Po 8 latach rzadow PO / PSL 1/4 kraju jest w ruinie.

Oczywista zainteresowal mnie Slask Opolski. Opolska lista biedy wg. PiSu wyglada tak:
"Brzeg, Domaszowice, Głuchołazy, Grodków, Kamiennik, Korfantów, Lewin Brzeski, Lubsza, Łambinowice, Namysłów, Nysa, Olszanka, Otmuchów, Paczków, Pakosławice, Pokój, Skoroszyce, Świerczów, Wilków"

A teraz rzut oka na mape. Sciana zachodnia wojewodztwa. Sa to wszystko miejscowosci gdzie nie ma wcale autochtonow. Miasta i gminy zamieszkale od 1945 przez Kresowiakow i Polakow z Polski centralnej. Jednoczesnie glosujace na PiS. Do biedy nalezy tez matecznik Kukiza.
F-a-s-c-y-n-u-j-a-c-e.

Jeszcze ciekawsze jest woj. slaskie. Tylko Żory naleza do ruin i zgliszcz wg. PiS. Na 4,5 miliona mieszkancow i gros plajtujacego ciezkiego przemyslu tylko jedno biedne miasto.

http://iadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,19115345,pis-ma-liste-polski-w-ruinie-sprawdz-czy-jest-na-niej-twoje.html



(589)  484 484

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości