Amstern Amstern
785
BLOG

Są wyniki - będzie Duda, Szydło, Kloc, Pająk, Kogut, Bąk, Pępek, Pupa i inni

Amstern Amstern Polityka Obserwuj notkę 80

Sa juz kompletne wyniki. Czas napisac, jak spelnily mi sie moje zyczenia:

Slazacy do Sejmu. Okazalo sie, ze meldunek salonowego Newsrooma byl bledny. Zjednoczonym dla Slaska braklo prawie polowy glosow. Profesor Kadlubek nie dal rady w Katowicach. Okazuje sie, ze na Slazakow glosowalo tylko pare powiatow. W okregu wyborczym Katowice tylko Chorzow, Piekary, Siemianowice, Ruda Slaska, w okregu Rybnik tylko powiat raciborski. Szkoda. Na kolejne wybory potrzebny bedzie nowy szczwany plan, jeszcze bardziej szczwany.

Mniejszosc niemiecka. W swietnej formie utrzymali wynik i zatrzymali wymieranie. 29 tysiecy glosow to jeden fotel w sejmie z dobra rezerwa.
Przy okazji, slawna ostatnio Maria Zmija-Glombik, startujaca z listy PO zdobyla ponad 700 glosow. Jak na jedna gmine swietny wynik.
Pocieszajace, ze sa nadal gminy, gdzie MN robi ponad 50% i ma wiecej glosow niz PO i PiS razem wziete.

Moj przyjaciel Janusz Palikot. Dostal w Lublinie dobre 15 tysiecy glosow, ponad polowe glosow ZL, ale to za malo. Niecale 6%, czyli ponizej sredniej krajowej.
Na blogu mile dziekuje. Oby jeszcze wrócil. Zeby bylo wiecej ducha w polityce.

Kukiz. Pelny sukces. Na szczescie nie znam ludzi, ktorzy sa w jego druzynie. Ksywy jak Liroy nic mi nie mowia.
W domciu w Losiowie swietny wynik. Prawie 50%, PO i PiS daleko za nim.

Bracia Wojciechowscy. Janusz I siedzi w Brukseli. Grzegorz zamienil fotel w senacie na fotel w sejmie. Startujacy na jego miejscu Janusz II byl tylko trzeci w kolejce do senatu.

Dziecko szczescia - Zbigniew Gryglas z Nowoczesnej - wszedl do sejmu z wynikiem 1011 glosow w Warszawie. Czym pobil wyniki Samoobrony swego czasu w Koszalinie, gdzie starczalo miec 1181 glosow. Normalnie w Warszawie konieczne bylo potad miec ponad 3 tysiace glosow.

Wielkim przegranym tych wyborow jest Roman Polanski. Jak zapowiada nadprezes, Polanski bedzie deportowany do USA przez nowego ministra sprawiedliwosci.
Przegranym w pewnym sensie jest tez sam Jaroslaw Kaczynski. Ani prezydent, ani premier, ani nawet marszalek sejmu. Bedzie malo okazji do konferencji prasowych. To samo Antoni Macieriewicz. Ciekawi mnie tez los wiceprezesa PiS, Mariusza Kaminskiego, kandydata z wyrokiem na karku, z zakazem pelnienia funkcji publicznych.
Kim bedzie Ewa Kopacz, kandydatka z najlepszym wynikiem w calym kraju, 230 tysiecy glosow?
Gdyby uzyskala taki wynik w Katowicach dla Zjednoczonych dla Slaska, to mieliby 5 poslow w sejmie.



(585)  482 482

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka