Amstern Amstern
568
BLOG

Nędza, ruiny i zgliszcza wg. PiSu, ale jakżeż wspaniałe!

Amstern Amstern Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 25

Wrocilem caly i zdrowy.
Wyjatkowo musze pochwalic polskie drogownictwo. I tam, i z  powrotem, przejechalem A4 bez zadnych zgrzytow. Moze dlatego, ze na mojej trasie tym razem nie bylo ani jednej budowy.

Na Slasku Opolskim zyje sie bogato. Kaufland, Lidl i Biedronka zaparkowane do ostatniego miejsca, trudno tez o wozek. Najlepiej idzie "kielbasa królewska" po 35 zlp kilo, eksportowa "zubrówka", wszelakie soplice ze smakami i oczywista palikotowka w ozdobnych butelkach.
Benzyna ponizej 4,50. Zyc nie umierac.

Zadnej kampanii wyborczej nie widac, po wsiach dwa plakaty na krzyz, w miastach tylko Patryk Jaki. W Biernatowicach jedyny plakat PiS, jakas nieznana mi blondyna. W ciagu tygodnia mialem mozliwosc spotkania tylko z jednym kandydatem na posla. I to jeszcze Slazak startujacy w Katowicach, czyli zza granicy.
Prasy, poza lokalna, sie nie kupuje. TV Trwam nie wytrzymuje konkurencji z trzema tuzinami polskich i czeskich stacji TV, jak ntp. mecz siatkowki Polska-Slowenia na Polsat Sport.
W TVP najlepszym spotem wyborczym byl spot PiS, ten skopiowany ze Swiadkow Jehowy - zadzwon do znajomego, przekonaj go do glosowania na PiS, jak nie chce, to do innego znajomego, przekonaj go, twittnij, lajkuj, kup pakiet GP i ND i rozdawaj przechodniom.

Po obejrzeniu paru spotow wybralbym Petru i Kukiza. Bo sympatyczni. Nawet programu zadnego nie musza miec, bo wiadomo, ze programy wyborcze to bez wyjatku puste obietnice.
Tylko naiwni uwierza w jakies reformy.

Inne sprawy, jak mecz w Lisiecicach, kabaret Mlodego Pana w GOK i Slaski Salon Kulturalny - w nastepnych notkach.



(562)  477 777

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości