Amstern Amstern
395
BLOG

"Ślązak" z niemieckim rodowodem i takie tam

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 15

Zwodowano okret wojenny "Ślązak".
Miala to byc korweta na licencji niemieckiej stoczni Blohm & Voss, wyszedl patrolowiec, czyli korweta bez rakiet i torped. Budowa trwala 15 lat i o malo co bylaby niedokonczona, bo niedawno byly juz plany zezlomowania kadluba. "Ślązak" ruszy na morza i oceany za rok.

Nie mam pojecia kto i dlaczego nazwal tego przestarzalego kastrata akurat "Ślązak". Musial to byc ktos bardzo nienawidzacy Slaska i Slazakow.

Tour de France. Normalnie nie ogladam, ale dzisiaj patrze - jada na moje tereny lowieckie. Z Utrechtu na Neeltje Jans. Dwa miesiace temu opisywalem, jak to pieknie jest zdrowerowac na Zeland.
Byl to zapewne najbardziej plaski etap w historii TdF.

I Grecja. 60% na nie. I teraz Tsipras i Varoufakis prosza o dalsze linie kredytowe banku europejskiego. 25 szefow bedzie musialo zdecydowac. Na "nie" potrzebne jest 2/3 glosow. Ciekaw jestem, jak zaglosuja Niemcy i Polska. Tym razem chodzi juz o konkretne pieniadze z kieszeni europejskich obywateli.
Mam nadzieje, ze Niemcy powiedza "nie". Tak samo jak Grecy nam powiedzieli "oxi".

Grecy wybieraja sie do Lodzi. Dlaczego akurat tam, nie wiem, moze dla rymu. Fajnie ma byc w tej Lodzi - milosc, zabawa, pieniadze, beztroska.
Vicky Leandros nie chciala spiewac tej durnej piosenki, ale ojciec ja zmusil. Marketingowo mial racje, zarobil na niej miliony. Podobno.



(414)  439 139

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości