Amstern Amstern
462
BLOG

Premier Ewa Kopacz: „Ślązacy są bardzo dumnym narodem”

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 28

Goracy july morning.
30 stopni w cieniu.

Premier Rzeczpospolitej uznala naród slaski. Jakby.
Jak sie wglebic, to nie calkiem. Uznala tylko naród górnikow, wiec niekoniecznie Slazakow. "Wierzcie mi państwo, górnicy, Ślązacy są bardzo dumnym narodem.". Gornicy z Zaglebia oglosili na to strajk generalny. "To był skrót myślowy, ale generalnie chylę głowę przed Ślązakami". Niech ta kobieta juz nic nie mowi. I niech te wszystkie PO, PiS, PSL i SLD sie trzymaja z dala od tego skrawka Gornego Slaska, ktora jest w woj. slaskim. Niech tez w koncu rozbije sie woj. slaskie na slaskie, zaglebiowskie, czestochowskie o beskidzkie, zeby Slazacy byli tylko w slaskim. A gorole raus, niech maja wlasne wojewodztwa.
Malo kto wie, ale Slask sie ciagnie od Bautzen (Budziszyna) w Niemczech do Katowic / Myslowic. Ze stolica we Wroclawiu. A stolica Gornego Slaska jest Opole. Katowice to tylko miasto wojewodzkie na Gornym Slasku, a nie Slask caly.

Nasze kobietki przegraly na mundialu mecz o final z babochlopami z USA. Kto nie strzela karnych, temu strzelaja karne.
W U-21 Szwecja karnymi wygrala mistrzostwo Europy z Portugalia. Szkoda.

Dzisiaj o 10:30 moj dentysta zacznie produkowac mi pierwsza koronke na zeba. Zjadlem polowe pierwszego zeba.

Szantaz Grekow trwa dalej. Jak nam dacie 30 miliardow do listopada, to bedziemy grzeczni i odwolamy referendum. W Grecji benzyne i lekarstwa sprzedaje sie juz tylko za gotowke w euro. Najwyrazniej grecka IV RP ma sie ku koncowi.
Grecja miala dzisiaj do 6. rano splacic rate IWF. Nie splacila. Stanela na rowni z Gujana i Nikaragua, ktore swego czasu poprosila o prolongate. Krok ma juz tylko do Sudanu, Somalii i Zimbabwe, ktore rat nie splacily i sa bankrutami.

Drogi w na Krecie w lipcowy poranek wygladaja tak:



Bardzo lubialem te grecka kapele Uriaah Heep w latach, kiedy kartofliska byly dobrze naslonecznione.

(370)  436 800

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości