Amstern Amstern
706
BLOG

Jestem jedną z ostatnich ofiar Kopacz i Komorowskiego

Amstern Amstern Technologie Obserwuj notkę 24

Gigantyczny korek na A4, opłaty nadal pobierane

Jak powszechnie wiadomo jechalem w poniedzialek na Slask Opolski na pogrzeb. Wyjechalem pelnym wozem wczesnie rano, planowalem byc o 17-tej w domciu. Tysiac kilometry.

Szlo dobrze, az do Zgorzelca, gdzie o 14-tej wroclawskie radio meldowalo zamknieta A4 kolo Brzegu w obei strony. Ale radio meldowalo tez, ze policja drogowa zorganizowala objazd i reguluje ruch. No to jadziem. Dwie godziny pozniej zaczynaja sie lekkie korki, ale slysze to samo. Policja robi swoje.
Na 6 kilometrow przed Brzegiem stanelismy calkiem. Co pol godziny podjezdzalismy po 200 metrow.

Acha, zrozumialem, od Brzegu wszystkie drogi sa pozatykane, bo miedzy Brzegiem i Opolem obie strony autostrady byly zajete przez prokurature, straz pozarna i karetki. To nie ma co zjezdzac z autostrady, bo wszedzie korki.

Po trzech godzinach doturlalismy sie te 6 kilometrow pod Brzeg. Szlag mnie trafil w momencie, kiedy zobaczylem, co bylo przyczyna tego calego korka. W Brzegu sa tylko dwie bramki kasujace myto i przez te kasy musialy przejechac tysiace samochodow. W kasach mlody chlopak, dzien dobry, prosze, dziekuje, 4,10 zlotych, czy ma pan moze 10 groszy. Rzucilem pare slow na "k" i kazalem mu szukac tej reszty 90 groszy do piatki. I zyczylem na pozegnanie, zeby go ci za mna przynajmniej solidnie sprali.

Caly ten korek byl tylko i wylacznie z powodu tych dwoch kas. Za kasami wolne drogi, pusto.
W miejscu zjazdu stoi jeden woz policyjny ze swiatlami, w srodku dwa grubasy sluchaja muzyki.
Tysiace ludzi stoja w sloncu jak my, po 12 godzinach jazdy nerwy, ani prowiantu, ani sie gdzie odlac.

Pare dni pozniej czytam, ze Kopacz z Komorowskim przepchneli m.in., ze w takich wypadkach mozna otworzyc bramki i puscic ludzi wolno. Szlag by trafil. Znowu wykolowali tylko mnie.

Jedynym pozytkiem z tej katastrofy bylo, ze zjezdzajac w Brzegu musialem jechac kolo chalupy Kukiza. Z przyjemnoscia. Nie bylo go akurat w domu.



Do chalupy dojechalismy okolo 22-giej.

(342)  435 035

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie