Amstern Amstern
487
BLOG

Czas na ostatnia notke przed cisza wyborcza.

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 44

Jak powszechnie wiadomo, lubie zagladac w oswiadzenia majatkowe poslow.

Do Komorowskiego chetnie bym zajrzal w oswiadczenie, ale nie wiem gdzie ono sie znajduje.
Z kandydatem Duda jest latwiej, na stronach sejmu sa wlasnie swieze oswiadczenia majatkowe z 30.04.15. Europosel w rok w PE sie odkul, ma juz 300 tysiecy zlotych gotowizna, rozne mieszkania, zarabia w PE, w Sejmie i na uczelni w sumie okolo 400 tysiecy rocznie. Godnie.
I teraz to dziwaczne: obywatel ktory zarabia oficjalnie rocznie 400 tysiecy i ma w banku 300 tysiecy na koncie, bierze w banku na karte kredyt w wysokosci 20 tysiecy zlotych.
Nie pojmuje. Po co? Na co?

Swoja droga rekordy bija inni europoslowie PiS - Czarnecki - ktory otwarcie pokazuje, ze ma miliony - i Wojciechowski - ktory jest biedny jak mysz koscielna: na kontach cienkie 10 tysiecy euro, roczny dochod z PE 7.600 euro (slownie: 650 euro miesiecznie, mniej niz socjal!) i samochod Skoda, 6 lat i 600 tysiecy przebiegu.

Oby w niedziele byla ostra bijatyka.
I oby wygral Janusz Palikot!

Nikt mi nie uwierzy, ale wczoraj punkt o polnocy byla transmisja startu Dudabusa. Kandydat nie raczyl odpowiedziec na pytania dziennikarzy. Wyglosil krociutka mowe, wsiadl do Dudabusa i ruszyl do boju. Oby wrocil caly i zdrowy. Bo za kierownica byl Mastalerek.



(372)  422 666

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości