Amstern Amstern
335
BLOG

Polacy maja zaufanie do Niemcow

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 36

To mnie cieszy.
Jakis oszust, "król suplementow" i "namlodszy polski milioner", Piotr K., reklamowal swoje cudowne srodki zdjeciami niemieckich lekarzy.
"Piotr K. wprowadza na rynek kolejne suplementy diety. Każdy z jego produktów reklamują lekarze lub "wybitni specjaliści". Jednak żadne z nazwisk nie jest prawdziwe, a osoby ze zdjęć są zupełnie kim innym. Kardiolog Andrzej Andruszewicz to w rzeczywistości niemiecki aktor serialowy, a hepatolog Jankowski - okulista z Monachium."
http://pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/1,136156,17943202,Ekspert_stomatologii_i_wybitny_kardiolog__Oto_kim.html

Placze ze smiechu.
W "Kropca nad i" placze artysta Zelnik Jerzy. Bardzo mnie to wzrusza.
http://www.tvn24.pl/kropka-nad-i,3,m/25-lat-wolnosci-aktorski-spor-o-polske,435539.html

Ciekawa inicjatywa w radio WDR. Dla osob stojacych w kilometrowych korkach serwuje sie koncert zyczen. Starczy zadzwonic pod gratisowy numer i zazyczyc sobie piosneczke.
Pierwsza, ktora poszla z 20-kilometrowego korka, to byla ta.



(383)  421 121

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości