Amstern Amstern
292
BLOG

Dzień bez spotu wyborczego Pawła Kukiza, to dzień stracony

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 15

Dziś sługa, jutro jaśnie pan,
lecz duch przekory wciąż ten sam...


Piekna sloneczna sobota. Duda 24, Kukiz 18. Co dzien jednemu procencik ubywa, a drugiemu przybywa. Jest dobrze. I bedzie jeszcze lepiej.



Pilka nozna.
Alemannia Aachen po drugiej porazce, tym razem w domu 0:1 przeciwko Viktorii Köln, spadla z pierwszego na trzecie miejsce. Blamaz, caly sezon prowadzic, a w koncowce dostac lupnia.
Boks.
Jakies dwa dziwaki walcza na dniach w Las Vegas. Walka jest warta 400 milionow dolarow, czyli wiecej niz jakis tam Super Bowl. Jeden dostanie 240 milionow, a drugi 120. Klub striptizowy "Deja vu" (!) funduje zwyciezcy butle szampana za pol miliona dularow, dozywotni pobyt, cztery panny na stale, panie wygraweruja na sobie imie wlasciciela.
Hokej na lodzie.
Ruszyli w Pradze. Dzisiaj mecz o wszystko Niemcy - Francja.

(478)  415 415

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości