Kadr z "Do piachu...." Rozewicza
Kadr z "Do piachu...." Rozewicza
Amstern Amstern
598
BLOG

Tadeusz Różewicz "Do piachu…"

Amstern Amstern Kultura Obserwuj notkę 11

Dziwne teatrum widzialem. Tadeusz Rozewicz "Do piachu..." w rezyserii Kazimierza Kutza.
Patrze, slucham, oczom wlasnym nie wierze. Myslalem, ze rezyser Kutz pikantnie przyprawil. Ale nie, zagladam w interek, a tu tekst faktycznie taki.
Dziwne, bo sztuka pisana w spokojnym roku 1972, premiera w 1979, Kutz wyrezyserowal dla Teatru TVP w roku 1989, 18 zlp.

Artysta Nowicki Jan z powyzszej fotki:

"Chceta wiedzieć, chopaki, jak mnie „AKA” wykończyło – posłali mnie, żeby zastrzelić jedną kurwę, co się z żandarmami puszczała. Poszedłem, bom żołnierz, rozkaz dla żołnierza święta rzecz. Przychodzę tam, patrzę, młoda jeszcze, płacze, składa ręce, prosi, modli się do mnie… żal mi się zrobiło, darowałem jej życie… przespaliśmy się, przyrżnąłem, a dopiero rano zastrzeliłem. A co się okazało! Zaraziłem się. Wysłali mnie, Marka, na zarażoną. A gdzie się teraz leczyć? Zgubić mnie chcieli. Oto, widzicie, jak „AKA” z ludźmi postępuje, jaką dla nas matką jest, gnij, człowieku, nic ich to nie obchodzi. Z panami, chłopaki, nie dogadacie się. Ja sam jestem rotmistrzem kawalerii, szlachcicem i dziedzicem – Marek podkręcił wąsa – ale pluję na tę własną zgniłą klasę, bo znam ich, kurwa mać, od dziecka." (cytuje za anonimowym chomikiem)

Niesamowite.
I dalej tez w ten desen.

Germania Lich-Steinstraß - SpVg Frechen 0:1. Poczatek katastrofy.
Katastrofalny sedzia, dyskutowal z zawodnikami i widzami, wysylal trenerow za boisko, jednemu zawodnikowi kazal zmienic nieprzepisowe majtki pod spodenkami. Rozdal gospodarzom troche zolci i czerwieni. Bramka padla w przedostatniej minucie, w momencie, kiedy byl gwizdek, wszyscy staneli, a tylko jeden gluchy nie slyszal i zatopil pilke w siatke. Na trzy mecze Frechen na wyjezdzie, sedziowane przez tego sedziego, wszystkie wygralo Frechen jedna bramka.

Bayern München oficjalnie mistrzem Bundesligi 2014/2015. Gratulacje!

(500)  412 666

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura