Amstern Amstern
312
BLOG

Niemiecka Telekomuna bije w tarapaty

Amstern Amstern Technologie Obserwuj notkę 6

W grudniu bylem dwa tygodnie bez telefonu. Naprawil przypadkiem technik, ktory zauwazyl w jakiejs skrzyni luzno wiszacy drut, zajrzawszy do skrzyni w celu naprawienia czegos innego. Ze skrzynki zadzwonil do mnie, czy nie mam przypadkiego zepsutego telefonu.
http://amstern.salon24.pl/622724,spokojne-swieta-dzieki-telekomunie
W zeszlym tygodniu znowu bez telefonu. W srode byl technik, pomierzyl gniazdko w piwnicy, pojechal do centrum wsi, wymienil tam jakies skorodowane druty na nowe i telefon chodzi.

Normalka. Kiedys Telekomuna zalatwiala takie przypadki w ciagu 24 godzin. Z gwarancja. I dlatego zostalem w drogiej Telekomunie. Teraz z byle szajsem trzeba sie przedzierac przez mówiace komputry i beznadziejnych ludzi z wynajetych przez Telekomune hotlajnów.

Za grudzien dostalem rachunek. 50 euro za jazde technika do mnie. Dwie panie zapewniaja mnie pisemnie, ze w Wigilie zawiadomil mnie, pojechal do mnie, ja mu nie otworzylem, wiec zostawil wiadomosc w skrzynce pocztowej.
To samo odbylo sie w ostatni poniedzialek. Zawiadomil, byl, nie otworzylem, rachunek. Pisze w telekomunikacyjnej bazie danych

Za grudzien napisalem reklamacje, w Wigilie poza pasterka caly czas w domu byly 4 osoby. Nikt nie dzwonil, nie bylo zadnej wiadomosci w skrzynce pocztowej. Ale Telekomuna swoje. Maja w komputerze, ze byl, etc. Opieprzam tez, ze nie wpadna sami na pomyl zwrotu kosztow za dwa tygodnie niedzialajacego telefonu.
Wszystko wyjasnilo sie we wtorek. Dzwonie do Telekomuny, kaze dac sobie technika i pytam co i jak. Mowi, ze probowal mnie osiagnac. Dzwoniac wielokrotnie na niedzialajace lacze telefoniczne, ktore mial naprawic. Hotlajn nie podala do techniki numeru mojej komorki. Nie osiagnawszy mnie (w laczu slychac tylko "uzytkownik jest nieosiaglany"), nie pojechal do mnie, stad nie bylo zadnej kartki w skrzynce.

Wczoraj slysze w radio, ze jakis prowajder telefoniczny dostal kare za utrudnianie przejscia klientom do konkurencji, za blokowanie laczy. 75 tysiecy euro zamiast pol miliona, bo poza tym to bardzo zyczliwy prowajder. Dopiero w trzecich wiadomosciach podano, ze chodzi o kochana Telekomune.
W GW czytam, ze niemiecka Telekomuna w Polsce cierpi na niska liczbe abonentow, takich wlasnie drogich klientow jak ja. T-Mobile ma duze obroty, ale malo zyskow.
Wysmarzam dluga reklamacje do Telekomuny, grozac, ze podam ich samobojcze praktyki do jakichs pism satyrycznych. Zanim gotowe, nadchodzi rachunek Telekomuny za kolejny miesiac. Mam do zaplacenia minus 38 euro. Sami z siebie zwrocili te 50 euro, dolozyli 20 euro premii. Bez slowa. Pierwszy raz w zyciu nie ja im, ale oni zaplaca mojej skromnej osobie.

Lubie firmy, ktore popadaja w tarapaty.
Czemu nie odejde z Telekomuny do kogos tanszego i nowoczesniejszego? Bo jedynie Telekomuna ma w mojej czesci wsi wlasne kable. A nowe poloza dopiero do roku 2018. Kiedy urzedowo przepisane sa nowe szerokie lacza i telefony przestawione z drutow na internet.



(405)  383 111

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie