Amstern Amstern
659
BLOG

Siódmy ban u Dima czyli Tsipras leży

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 52

Wiadomosci z Grecji.
Tsipras i Varoufakis maja czas do poniedzialku zmajstrowac jakis wiarygodny plan reform i oszczednosci. Do tego poniedzialku.
Nie 30% żądań UE, nie 70% żądań UE, ale 100% żądań UE. Kiedy tak patrze na obietnice wyborcze Syrizy, to Tsipras lezy. Albo zacznie zaciskac pasa i wtedy w Grecji Grecy zaczna jemu takoz zaciskac pasa, albo tez doprowadzi Grecje do bankructwa, co sie na pare lat tez na nim skrupi. Sytuacja jak z Gierkiem, kiedy sie skonczyly kredyty. Albo z Kaczynskim, kiedy braklo wiekszosci w parlamencie.

Zycze mu powodzenia. Pono grecki system wyborczy jest taki, ze zwyciezca wyborow dostaje 1/6 dodatkowych miejsc w parlamencie. Z 36% w wyborach ma wiec 49% miejsc w parlamencie. Moze zaczac od oblozenia podatkami bogatych i sciagania kapitalow z zagranicy. Radykalnej lewicy sie to zawsze dobrze udaje.
Program wyborczy Syrizy jest do przeczytania na Wikipedii. W sprawach finansow i spraw socjalnych czarno widze. Jedyne, co mu sie bez problemu uda, to sprawy zagraniczne - wystapienie z NATO i zerwanie stosunkow z Izraelem.

Pilka nozna.
Nie ma nic lepszego, jak kiedy wyrownanie w ostatniej minucie meczu strzela bramkarz bramkarzowi.
Tu Marwin Hitz (Augsburg), bramkarz w roli srodkowego napastnika, ratuje w ostatniej sekundzie punkt dla druzyny. Otoczony piecioma graczami przeciwnika trafia. Za jego plecami pod wlasna bramka srodkowy napastnik Bayeru Kießling.

Siódmy ban u Dima czyli Tsipras lezy
(http://www.sportschau.de)

Dim.
Dostalem od niego siódmego bana. "Amstern, tam wyżej dość lekceważąco wyraziłeś się o mnie, powiem że chamsko, nie podając przy tym zupełnie argumentacji ani nawet kontekstu. Masz więc kolejny blok i prośbę byś się tu nie nie pojawiał więcej. Za wiele wypisujesz czczej, niepopartej faktami, lekceważącej przy tym propagandy, za mało własnej kultury. Jasne ?"

No, jestem malo kulturalny, szalenie mi przykro. 20 lat latalem na Krete i na grecki lad. Kochalem Grecje, jej ludzi, kulture i kulinaria. Przykro patrzec dzisiaj, jak pieniadze moga zepsuc najlepsza przyjazn.
W czasie pierwszej podrózy na Krete w jeszcze naturalnej wsi Paleochora kupilem sobie plyte z muzyka Jannisa Spanosa. Slyszalem te plyte codziennie na zewnatrz sklepiku z pamiatkami i rekodzielem, to wzialem i kupilem. Gram ja po dzis, dokupilem rozne kompakty z muzyka Spanosa. Dzisiaj sa tanie jak barszcz. I kupic je mozna z dostawa na caly swiat. Takoz w internetowym Kreta-Shopie inne utensylia jak Haraki.
Mialo byc tak pieknie....



(405)  391 391

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości