Tak trzeba, snuc sie w ciszy miedzy drutami..
Tak trzeba, snuc sie w ciszy miedzy drutami..
Amstern Amstern
644
BLOG

Równa 70. rocznica wyzwolenia Auschwitz całkiem prywatnie

Amstern Amstern Społeczeństwo Obserwuj notkę 44

Chcialem napisac cos wiekszego, odechcialo mi sie. Odechcialo mi sie po przeczytaniu paru notek. Szczegolnie dwóch notki pani Mysle. I tego calego maglowania Höß vs. Pilecka.

Wiec tylko pare slow.
Obejrzalem wczoraj pare krotkich dokumentow o wyzwoleniu Auschwitz, o lekarzach, o przemysle, etc. Caly wieczor w kazdej chwili ze dwie niemieckie stacje TV dawaly cos w temacie.
Trasmisji uroczystosci z Auschwitz nie ogladalem, bo oficjalne imprezy uwazam za zbyteczne. Kiedy ide na cmentarz, to nie potrzebuje namiotow, mówców i kwartetu smyczkowego.

Ciekawilo mnie, co napisze mój ukochany lider Osi Dobra, autor ksiazki "Zapomnijcie Auschwitz!", Henryk M. Broder. Ten, ktory mowi, zeby zaorac Auschwitz, bo nie sluzy pojednaniu a raczej jest pozywka dla antysemitow, a pompatyczny pomnik holokaustu zastapic pomnikami w sercach.
Otoz nie napisal w temacie nic.

Wiec i ja koncze.



(474)  381 813

Zobacz galerię zdjęć:

Zbyteczne.
Zbyteczne.
Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo