Dzisiaj o 9:17, "aktywne dyskusje", podobno doktor filozofii.
Dzisiaj o 9:17, "aktywne dyskusje", podobno doktor filozofii.
Amstern Amstern
625
BLOG

Rankiem, kiedy na Salonie24 grasują docenci marcowi

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 74

Mają Owsiaka. Juz sie nie wywinie. Jak nie pokaze PITu swojego i malzonki, to juz po nim. A nawet jezeli pokaze PITy, to i tak sprawiedliwi i prawi zaządają, zeby sciagnal spodnie i pokazal, ze nie jest obrzezany.

Czy moze byc gorszego niz Owsiak albo Palikot?
Owszem, moze byc - Owsiak z Palikotem.
Na Allegro do wygrania dla WOSP jest spotkanie z Januszem Palikotem w jego piwnicy z winami. Palikot oferuje trzy butelki przedniego czerwonego wina z rozmowa na temat tych win. Cena poki co 6300 zlotych, po 2100 za butelke.

http://aukcje.wosp.org.pl/spotkanie-z-januszem-palikotem-i1131617

Otoz, gdyby to byla rozmowa o czymkolwiek, czyli naturalnie o kulisach polityki, to ja bym chetnie wysuplal jakies marnosci. A tak zostanie tylko kupic krawat Kwasniewskiego albo rog Pakosinskiej bez rozmowy.



Niech gra WOSP do konca swiata i jeden dzien!

Gruzinski róg Katarzyny Pakosinskiej:



Dzieki Owsiakowi Salon24 szybuje na Alexie w gore jak rakieta!

(674)  374 774

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości