Amstern Amstern
312
BLOG

Spokojne święta dzięki telekomunie

Amstern Amstern Technologie Obserwuj notkę 12

W czwartek wysiadly u mnie telefony. Zauwazylem w piatek, kiedy chcialem zadzwonic.
Zglosilem zaklocenie. Kiedys byl osobny numer-blyskawica, teraz normalna hot-line, w tym przypadku  z kolejka na 30 minut. Koszta polaczenia zerowe. Po godzinie przyszedl sms ze naprawiaja i ze raczej jutro bedzie gotowe.
W sobote wieczor sms, ze naprawiaja i w nastepny dzien roboczy bedzie naprawione.
W poniedzialek wieczor dzwoni facet i mowi, ze wysylaja technika sprawdzic linie. Do mnie nie przyjdzie.

Dzisiaj o 17-tej sam dzwonie i pytam co i jak. Pierwszy gamon nic nie wie. Laczy do jakiejs zyczliwej, ta mowi, ze naprawianie w 24 godziny bylo za komuny i juz nie obowiazuje, laczy dalej do techniki. Technika mowi, ze owszem, maja meldunek w dyspozytorni ale bez daty. Znaczy, jak bedzie jakis termin wolny, to do mnie zadzwonia.

Kiedy - nie wie. Co zepsute, tego tez nie wiedzial, bo bym u mnie juz wystarowal z wymiana ustrojstw na rezerwowe. Kto raz mieszkal w PRLu, potrafi wszystko naprawic i ma na wszystko rezerwy.
Zegnam sie z  zyczeniami wesolych swiat wielkiej nocy, obiecuje zyczliwie wymienic jego nazwisko w skardze do naddyrekcji i zegnam sie.

Beda spokojne swieta, telefon nie zadzwoni, do Polski smsy, na miejscu krotkie rozmowy przez komorke.
W czym tzw witz? Tuzin lat temu wrocilem do telekomuny, bo jako jedyna miala gwarancje napraw w 24 godziny. Byla droga, ale dobra. Miala tez duzo pracownikow.
Siadal przewaznie internet i faktycznie byl szybko naprawiany. Dzisiaj chodzi internet, a lezy telefon. Od roku 2016 telekomuna i tak ma przejsc na telefonie internetowa, wiec czas szukac nowego prowidera. Takiego, zeby tez mial wlasne kable.

Dzisiaj o 17:30 umarla kolejna legenda z serii "Made in Germany".
Na kogo wydaje telekomuna moje pieniadze:



(793)  369 369

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie