Amstern Amstern
315
BLOG

Nie byłem na morawskim Śląsku

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 21

Tym razem nie bylem w Czechach. Czechy byly u mnie.
Na multipleksie - jakie 50 km od czeskiej granicy - odkrylem drugi pakiet programow. 26 stacji w wiekszosci czeskich. Miedzy innymi stacja Szlagr TV nadajaca caly dzien muzyke i reklamujaca plytki z piosenkami biesiadnymi.

Pierwszy start byl efektowny, Kapela KOLLÁROVCI grala i spiewala "Goraľu, cy či ne žal": Fascynujace to bylo, bo lecialo z napisami. Jakby spiewali po slowacku, a tlumaczono na czeski. Albo odwrotnie.

Nizej ta kapela z polskawa wersja ich piosenki - leniwie, pod pyffo nealko.



Te multipleksy to szalona rzecz. Bez anteny na dachu, zrobionej z obreczy kola rowerowego, bez kabli, drutow - mala skrzyneczka gra 52 programy w cyfrowej jakosci. Czy to rozrywkowy "Kac Wawa" ze Slazakiem na Polsacie, czy to marzacy o wielkosci Ziobro w TV trwam, czy tez "Daleko od noszy" ze sp. Przybylska- wszystko ekstra.

Najfajniejsze w tej polskiej TV byly powtorki "Gram w ciemno" z jakims zabawnym moderatorem. Jednego wieczora puscil po ciezkich targach do domu sprytnego faceta z 1.600 zlotych, a facet mial w kopertach 100.600 zlotych i sprytna zone jako doradce. Po glupich targach facet zostawil w studio 99 tysiecy zlotych!
Nastepnego moderujacy dnia dziewczynie, ktora w kopertach miala same zera i straty, dal wygrac 5.000.  Nie wiem, kto to ten moderujacy pokerzysta, ale sie dowiem.

347 347

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości