Amstern Amstern
1249
BLOG

Brawo premier Ewa Kopacz, brawo Janusz Palikot!

Amstern Amstern Polityka Obserwuj notkę 41

Bardzo przyjemne wystapienia w Sejmie.
Aktualnie magistrem elegancji jest Janusz Palikot. Radosnie obiecuje radosne 100 dni wspolpracy. Z 40 poslow zostalo mu 15 i ci zaglosuja za. Brawo!
Samego expose nie pani premier widzialem, wiec powiem, ze bylo bardzo dobre.

Dziwne bylo wystapienie wicepremiera Piechocinskiego. Zabawnie wygladal gdy wylaczyc fonie.
Potwierdzam, ze na Slasku Opolskim faktycznie jest miejscowosc Zimna Wódka. To nie byl zart.

Dalem profesorowi Niesiolowskiemu honorowy order Bundeswehry, bo pana profesora bardzo lubie. Szczegolnie jego zdanie "o czym tu dyskutowac".

Kaczynski oblapail sie pono z Tuskiem i podal reke Palikotowi, ale osobiscie watpie.

Obiecuje pani premier z mojej strony 100 spokojnych minut. Powodzenia!

343 131

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka