Amstern Amstern
805
BLOG

Miazdzace zwyciestwo PiS w wyborach uzupelniajacych do Senatu RP

Amstern Amstern Polityka Obserwuj notkę 38

Zaintrygowala mnie notka €posla Wojciechowskiego:
"Wymienione osoby są kandydatami Prawa i Sprawiedliwości w wyborach uzupełniających do Senatu. Ich zwycięstwo jest potrzebne całej Polsce, by ją zmienić, w uczciwe państwo, dbające o ludzi."
januszwojciechowski.salon24.pl/604251,idz-na-wybory-zmien-polske

O dziwo, faktycznie wiele sie zmienilo. PiS ma jednego senatora mniej.
Co prawda pani Koc z PiS zastapi zmarlego senatora Gorskiego z PiS.
Pani Kloc z PiS zastapi senatora Pieche z PiS.
Ale pan Rusiecki z PiS NIE zastapi senator Gosiewskej z PiS. Ten okreg wyborczy wygral rzutem na tasme Kazimierz Jerzy Kotowski z PSL.

pkw.gov.pl/

Koc, Kloc... trzeba bylo wystawic zamiast Rusieckiego jakas pania z krotkim nazwiskiem na K.  Moze Klocek. Albo Kuc. Albo KOPACZ!
Kiedy widze frekwencje wyborcza ze wsi Blizyn, to tylko siasc i plakac - niecale dwa procent. Tu braklo tych paru glosow na kandydata PiS. Prezes Kaczynski nie ma lekko w tym tygodniu.

Czujny €posel Wojciechowski natychmiast wstrzelil sie w PSL. "A w Polsce? A w Polsce PSL rozdaje ulotki, że największym zagrożeniem dla pokoju światowego jest PiS."
januszwojciechowski.salon24.pl/604527,przestroga-lecha-kaczynskigo-o-dwa-kroki-dalej
 
Muzykalistycznosc w temacie aktualnej sytuacji Prezesa:



335 335

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka