Amstern Amstern
78
BLOG

Moj przedostatni wpis la la la...

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 72

W dniu tak uroczystym, w tak pieknych okolicznosciach przyrody, Amstern zegna sie z Salonem 24.
Ostatnim wpisem bedzie na dniach karteczka ze chwilowo/przejsciowo.

Dzien uroczysty. Dzisiaj imieny obchodzi Krzysztof Leski. Gratuluje!!
Zajrzalem do Wikipedii, Krzysztofy maja imien do woli, ale nie 20 kwietnia. Coz,  wierze na slowo.

Dzien na ktory czekalem z wielka uciecha.
Ponizej obrazek z Eulenszpigla z roku cirka 1990-ego.
Jego autorem jest Matthias Sodtke.
Oryginalny podpis glosil: I stalo sie jak sie stac musialo: dr hab. Hirschmüller i ja, w parku miejskim w niedziele o piatej rano, przebrani za slonie, do pojedynku...



Miejsce pojedynku, ktory mnie interesuje i smieszy bez konca: sala 451 w Sądzie Okręgowym w Warszawie XXIV Wydział Cywilny Al.Solidarności, dzisiaj 13:00.

Inne wielkie wydarzenia z 20. kwietnia:

1585 – Dania po otrzymaniu odszkodowania od Rzeczpospolitej zrezygnowała ze swych pretensji do Piltynia w Inflantach.
1915 – I wojna światowa: Białystok został zbombardowany przez niemieckie samoloty i sterowce, zginęło 13 osób, 34 zostały ranne.
1937 – premiera filmu Dorożkarz nr 13.
1943 – samoloty Royal Air Force dokonały nocnego nalotu na Szczecin.
1967 – Cypr: 126 osób zginęło w katastrofie samolotu Bristol Britannia 175 szwajcarskich linii Globe Air.
1968 – Namibia: 123 osoby zginęły w katastrofie Boeinga 707-344C należącego do South African Airways.
1970 – Władysław Gomułka został odznaczony Orderem Lenina.
1978 – południowokoreański Boeing 707 lecący z Paryża do Anchorage na Alasce, który omyłkowo wleciał w radziecką przestrzeń powietrzną, został ostrzelany przez myśliwca i zmuszony do awaryjnego lądowania. Zginęło 2 z 97 pasażerów.
1996  - debiut slynnego Wieslawa na Sciepie.
1998 – w katastrofie francuskiego Boeinga 727 w Kolumbii zginęły 53 osoby.

Muzyczka w temacie - Kukiz i Piersi "bo ja tu nie mieszkam", chlip:



Blog zostanie, bo sam jestem moim najlepszym czytelnikiem. W wolnych chwilach go troche uporzadkuje. Przynajmniej te jedna czwarta, o ktorej uwazam, ze warto.
Jak mi wroci ochota to wroce jako Heinz Maria Waselfingen albo Enrico Pallazzo...

Dziekuje wszystkim komentujacym i czytelnikom za mile spedzony czas!

202097

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości