Amstern Amstern
88
BLOG

Po co naprawde sie robi torunskie odwierty?

Amstern Amstern Gospodarka Obserwuj notkę 8

Wreszcie na rynku pojawia sie malpki prezydenckie w czerwonym, moherowka i palycot.
Nazwa tej ostatniej wodki pochodzi zreszta nie od posla Palikota, ale od Franciszka Kota, legendy polskiego przemysłu spirytusowego, zatrudnionego w firmie pana Mielewczyka.
I po wode na te wodeczki sa torunskie odwierty glebinowe. Jakby.

Wywiad z panem Mielewczykiem:

Jest jeszcze wódka Moheróvka. Myśli pan, że środowisko Radia Maryja też przyjmie ją z uśmiechem?

- To nasz najlepszy produkt! Delikatny, wysublimowany smak na bazie piętnastu ziół, dosłownie jak moher. Zachęcam wszystkich słuchaczy Radia Maryja do posmakowania. Nie traktujmy wszystkiego z taką powagą, to tylko wódka, więc zamiast się obrażać, bawmy się.

Dorota Arciszewska-Mielewczyk, senator PiS:

- Mąż te nazwy wymyślił, to jest jego biznes, ja w to nie ingeruję. Każdy może je odbierać, jak chce. One są oparte na pewnej grze słów, skojarzeń. Osobiście ich negatywnie nie odbieram. Czy zakpił z prezydenta? Chyba nie. Ja zresztą nie chcę się na ten temat wypowiadać. To mąż prowadzi ten biznes i jego proszę pytać. Kibicuję mężowi w interesach i skupiam się jedynie na smaku. A te wódki są bardzo dobre. W Toruniu jest specyficzna woda czerpana z dużej głębokości, mąż też zakupił do tamtejszej fabryki nowoczesny sp
rzęt.

wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7336381,Wodka_malpka___maz_senator_PiS_zartuje_z_prezydenta.html


Fot. Wojciech Kardas / Agencja Gazeta

To bedzie hit!  I ja kupie te malpki w czerwonym.
Pan na Salonie24 rowny Prezydentowi RP!

A propos Powiernictwa Polskiego -w asortymencie brakuje Sztajnbachowki.
Na butelce wiadomy plakacik. W srodku Goldwasser. Mniam.

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka